ایمن ترین ماشین های المانی
ایمن ترین ماشین های المانی

ایمن ترین ماشین های المانی

لیلا شیرانی: خودروهای آلمانی از دیرباز به دلیل مهندسی استثنایی خود شناخته شده اند. این خودروها که اغلب برای ارائه ایمنی بسیار بالا نامیده می شوند، ترکیبی از عملکرد فنی استثنایی و فناوری پیشرفته را ارائه می دهند و نمادی از طراحی، راحتی و فناوری پیشرفته محسوب می شوند.

این خودروها به خصوص به دلیل سطح بالای ایمنی و دوام خود مشهور هستند. در بیشتر موارد آنها سال ها بیشتر از عمر اولیه مورد انتظار کار می کنند و عملکرد ایده آلی را ارائه می دهند.

به همین دلیل ارزش خودروهای کارکرده آلمانی اغلب بسیار بالاست و افراد زیادی علاقه مند به خرید محصولات دست دوم آلمانی هستند.

از سوی دیگر، بسیاری از خودروهای آلمانی گزینه های تکنولوژیکی پیشرفته تر از زمان خود را به کاربر ارائه می دهند. بنابراین برخی از آنها از نظر تکنولوژی رانندگی، راحتی و سرگرمی همچنان کاملا به روز و پذیرفته شده اند.

نسل چهارم خودروی آئودی A4 B8 در سال 2009 در بازار آمریکای شمالی عرضه شد و با ترکیبی از عملکرد عالی، عناصر لوکس و فناوری های پیشرفته به سرعت به یکی از گزینه های محبوب در بین علاقه مندان تبدیل شد.

طراحی این خودروی آئودی مورد قبول رانندگان و مشتریان قرار گرفته است، بدنه قوی تر، کابین بادوام تر، راحتی مثال زدنی و البته رابط کاربری ساده و روان سرگرمی/اطلاعات سرگرمی از جمله ویژگی های خاص این خودرو بود که . ویژگی هایی که نقش مهمی در موفقیت این نسل از خودروهای آئودی داشت

مدل آئودی A4B8 به طور کلی یک محصول بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد با ویژگی های ایمنی عالی، سواری راحت و روان و بسته ای جذاب از امکانات رفاهی، با هزینه نگهداری بسیار پایین 695 دلار در سال (براساس RepairPal) در نظر گرفته می شود.

بی ام و مدت هاست که با تولید خودروهای هیجان انگیز و باکیفیت به عنوان بهترین خودروساز جهان شناخته می شود و چهار محصول سدان این برند آلمانی سال هاست که در این کلاس قدرتی بی رقیب هستند.

در میان تمام خودروهای شگفت انگیز، نسل پنجم BMW سری 3 محصولی استثنایی است که هم رانندگی لذت بخش و هیجان انگیز و هم سطح ایمنی بسیار بالایی را ارائه می دهد.

خودرو پاسات اولین بار در سال 1973 معرفی شد. بنابراین او حدود 50 سال سن دارد. مدل پاسات به دلیل قابلیت های تکنولوژیکی و طراحی مناسب خانواده، سال هاست که برای بسیاری از افراد یک انتخاب ایده آل باقی مانده است.

اساساً فولکس واگن سابقه بسیار خوبی در ساخت خودروهای ماندگار دارد و پاسات B8 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به خصوص طراحی این خودرو با وجود اینکه متعلق به ده سال پیش است باعث می شود خودرو بسیار تمیز و در عین حال زیبا باشد.

فولکس واگن پاسات همچنین به عنوان یک سدان خانوادگی به خوبی کار می کند و بیشتر ویژگی های ایمنی، فناوری و سرگرمی مورد نیاز خانواده ها را ارائه می دهد. هزینه نگهداری و تعمیر سالانه این خودرو 556 دلار است.

خوب است بدانید که در سال 2022 پاسات بالاخره از خط تولید فولکس واگن خارج خواهد شد.

اگر علاقه مند به لذت رانندگی، هندلینگ عالی و عملکرد فنی قوی خودرو هستید، پانامرا 970 خودروی ایده آلی است.

طراحی این خودرو با سدان های معمولی پورشه متفاوت است. با این حال، حتی در این مورد، ریشه های طراحی شرکت اشتوتگارت قابل مشاهده است. به این ترتیب با وجود اینکه پانامرا یک خودروی چهار در است، سعی کرد تا حد امکان به سبک 911 نزدیک شود!

قابلیت اطمینان، دوام، کیفیت ساخت و عملکرد فنی بالا از جمله کلیدواژه های پورشه در خودروسازی است و این را می توان به طور کامل در پانامرا 970 مشاهده کرد.

بدون شک باید آئودی A6 را یکی از مناسب ترین خودروهای سدان دنیا در سال جدید دانست. مهمترین نقطه قوت این خودرو تنوع موتورهای در دسترس کاربر است. کسانی که این خودرو را دوست دارند می توانند آن را در چندین مدل موتور از 2 لیتری TFSI تا 3 لیتری TDI یا حتی تریم کواترو تهیه کنند.

علاوه بر این، محدوده C7 خودروی A6 به عنوان یکی از لوکس ترین خودروهای این شرکت شناخته شده و سال هاست که دوشادوش سری مرسدس بنز S حرکت می کند.

در عین حال این خودرو محصول بسیار خوبی است که از نظر عملکرد و امکانات ایمنی یکی از بهترین تجربه های رانندگی در یک خودروی آلمانی را برای شما رقم خواهد زد.

فولکس واگن جتا بیشتر مشخصات ظاهری و فنی خود را با مدل بزرگتر پاسات به اشتراک می گذارد. پس با خودرویی آلمانی با ظاهری ساده و تمیز و دینامیک رانندگی عالی روبرو هستیم که مصرف انرژی بسیار کارآمد 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر را ارائه می دهد.

مانند دیگر خودروهای فولکس واگن، کابین جتا A6 نیز از طراحی بسیار خلاقانه و جذابی برخوردار است و سیستم اطلاعات سرگرمی لمسی نیز دارای طرحی ارگونومیک است.

البته فولکس واگن جتا ایراداتی دارد که گاهی شهرت آن را خدشه دار می کند. به عنوان مثال، از جمله این ایرادات می توان به سواری خسته کننده و غیر هیجان انگیز، عدم وجود سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و طراحی بسیار معمولی اشاره کرد.

اما ایمنی این خودروی فولکس واگن از اهمیت ویژه و عام برخوردار است و قابلیت های تکنولوژیکی پیشرفته این خودرو آن را سر و گردن بالاتر از سایر خودروهای مشابه قرار می دهد. با توجه به این ویژگی ها قیمت این خودرو در بازار دست دوم بسیار بالا رفته و این محصول در این بازار تقاضای بالایی دارد.

مرسدس بنز یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی در جهان است که در سال های اخیر محصولات شگفت انگیزی را تولید کرده است.

خودروهای کلاس C این شرکت مدل W204 یکی از معتبرترین خودروهای آلمانی تولید شده تا به امروز با ارائه موتورهای متنوع می باشد که برای هر نوع رانندگی انتخاب خوبی به حساب می آید.

بسیاری از افراد هنگام خرید خودرو به خصوص کالای دست دوم به مواردی مانند راحتی، ایمنی و البته شهرت برند توجه ویژه ای دارند. خوشبختانه W204 به تمام این نکات دست یافته و با وجود قدمت نسبی، همچنان قابلیت های فنی و ایمنی قابل قبولی را برای راننده و سرنشینان ارائه می دهد.

یکی دیگر از خودروهای مرسدس بنز در لیست ایمن ترین خودروهای آلمانی موجود در بازار، مدل W212 E-Class است که همان مهندسی بی نقص مرسدس را با ظاهری کم خطر ارائه می دهد.

خودروهای مرسدس بنز E کلاس با طراحی جذاب و پرطرفدار، کیفیت ساخت مثال زدنی و دوام عالی همیشه جزو قابل اعتمادترین خودروهای آلمانی بازار هستند. به همین دلیل این سری از خودروهای مرسدس متعلق به سال 1953!

شاید تعجب کنید اگر بدانید رهبر لیست ایمن ترین خودروهای آلمانی بازار، مرسدس بنز دیگری است، درست مانند دسته دوم و سوم!

اگر بخواهیم بهترین سالن های تاریخ را بدون فرم سری مرسدس بنز کلاس S لیست کنیم، چندین مکان در این لیست را اشغال می کنند.

این اغراق نیست اگر در نظر بگیریم که تمام مدل های مرسدس بنز کلاس S از زمان خود جلوتر هستند! این خودروها توانسته اند ضمن ارائه تجربه ای کاملا لوکس و رانندگی شگفت انگیز به نمونه ای از طراحی خودروهای سدان باکیفیت در جهان تبدیل شوند.

البته در بین خودروهای مختلف مرسدس بنز کلاس S، W221 به دلیل طراحی بسیار جذاب، گزینه های موتور متنوع و دوام فوق العاده یکی از بهترین هاست.َ

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Latest from Blog